۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۹

خطیب نماز جمعه اهواز:

وعده صادق ۲ رژیم غاصب صهیونیستی را درهم کوبید

وعده صادق ۲ رژیم غاصب صهیونیستی را درهم کوبید

اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: وعده صادق ۲ عملیات موفقیت آمیزی بود که باعث درهم کوبیدن رژیم غاصب صهیونیستی و سربلندی ایران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی امروز جمعه با قدردانی از سپاه پاسداران به خاطر اجرای عملیات وعده صادق ۲ گفت: وعده صادق ۲ عملیات موفقیت آمیزی بود که رژیم غاصب و خونخوار و کودک کش صهیونیستی را درهم کوبید و باعث سربلندی ایران شد.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، برای حمله موشکی نه تأمل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم، بلکه در صورت لزوم، بازهم با قدرت تسلیحاتی که داریم، بازهم دشمن را درهم می‌کوبیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ادامه داد: برخی از جماعت انقلابی و رسانه‌های انقلابی می‌گفتند که ایران جرأت حمله موشکی ندارد و پشت حزب الله راه خالی کرده است، باید گفت اینگونه سخنان، قضاوت بی خردانه است.

خطیب نماز جمعه اهواز اضافه کرد: شهید سید حسن نصرالله، رهبر جهان عرب بوسه بر دست سید خراسانی ما زد و در همه عرصه‌ها همراه رهبر ما بود و در نهایت با افتخار به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

امام جمعه اهواز با تبریک فرخنده میلاد امام حسن عسگری (ع) و تسلیت وفات حضرت معصومه (س)، گفت: از مطالبات جدی رهبری معظم انقلاب اسلامی، موضوع حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و همچنین فرزندآوری است که باید به آن توجه ویژه شود. مساجد و محل‌های مختلف باید به صورت گروهی همراه امام جماعت مسجد تذکر لسانی بدهند و موضوع بدحجابی باید ساماندهی شود.

کد خبر 6253414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha